У Споживспілці провели семінар-навчання — Спілка споживчих товариств Кіровоградської області

У Споживспілці провели семінар-навчання

Днями відбувся семінар-навчання для заступників голів правлінь, головних бухгалтерів, економістів кооперативних організацій районної ланки Спілки споживчих товариств Кіровоградської області. Проводили захід – перший заступник Голови Правління Споживспілки Володимир Перхун та заступник Голови Правління з питань торгівлі Григорій Трикозенко.

Головні питання – планування та здійснення економічного аналізу, централізація комерційної роботи, приведення мережі споживчої кооперації регіону до конкурентноспроможного стану, зокрема впровадження нового брендбуку. Крім того, фахівці Споживспілки підняли ряд робочих питань та дали поради, які мають суттєво покращити роботу бухгалтерських служб. Разом з тим, характеристику діяльності організацій та аналіз показників обсягу загального товарообороту здійснила начальник відділу економіки Споживспілки Наталія Радулова. Так, позитивну динаміку із загального товарообороту забезпечили Компаніївське, Долинське, Новоукраїнське та Устинівське райспоживтовариства.

– Даний семінар став приводом і для обміну досвідом, спеціалісти з різних кооперативних організацій представили доповіді, щодо організації роботи у певному напрямку діяльності, – зазначив заступник Голови Правління Григорій Трикозенко.

Учасники заслухали доповіді на теми: впровадження магазинів з реалізації будівельно-господарських матеріалів у Долинському райспоживтовастві, реалізація тютюнових виробів у торгівельній мережі Маловисківській райспоживспілці, співпраця Кіровоградського райспоживтовариства з Одеською кондитерською фабрикою. Про проведення конкурсів на кращий магазин та квітник з метою приведення закладів та прилеглих територій у зразковий стан розповіла Олена Медяник, заступник голови правління з питань торгівлі Компаніївського райспоживтовариства.

Того ж дня, в актовій залі пройшов внутрішньосистемний ярмарок. Кооперативним підприємством «Універсальна міжрайонна оптово-торгівельна база» було запропоновано учасникам близько 40 найменувань борошняних та кондитерських виробів. Серед представленої продукції були і нові види, а саме: печиво «Американо», «Шоколадно-горіхове», корж «Шкільний», пряник глазурований. Зі слів директора підприємства Володимира Тригуба, кондитери торгівельно-виробничого комплексу намагаються швидко реагувати на споживчий попит, оновлюють та поповнюють асортимент власної продукції, а сьогодні перед кооперативною торговельною мережею стоїть завдання максимально збільшити обсяг реалізації виробів торгової марки «Лідер». 

Scroll To Top