На початку грудня у споживчій кооперації Кіровоградської області стартував конкурс на краще оформлення роздрібних торговельних підприємств до Нового року та Різдва Христового. Після свят шляхом голосування компетентне журі визначило «найсвятковіші» кооперативні крамниці.
«Конкурс – традиційний та покликаний стимулювати колективи до організації підготовки належного рівня закладів торгівлі у новорічно-різдвяний час, – розповідає заступник Голови Правління Спілки споживчих товариств Кіровоградської області Григорій Трикозенко, – адже прикрашені фасади, приміщення магазинів не лише створюють святкову атмосферу, а й залучають до закладів більше відвідувачів і покупців, що в результаті сприяє збільшенню об’ємів продажів, і найголовніше – підвищує імідж споживчої кооперації».
За умовами конкурсу участь у заході мають змогу взяти всі кооперативні магазини, незалежно від їх місця розташування та формату. Оцінюватиметься зовнішнє святкове оформлення підприємства (фасад) та прилеглої території, оформлення торгової зали та відділи з новорічним асортиментом. А такі складові новорічного мерчандайзингу, як проведення передноворічних акцій, розширення асортименту актуальним товаром, оригінальність викладки та будь-які новаторські, креативні ідеї щодо оформлення магазину святковою атрибутикою лише віталися журі.
Перше місце майже одноголосно журі, до складу якого увійшли заступники Голови Правління – Григорій Трикозенко, В’ячеслав Будкевич та фахівці апарату управління обласної Споживспілки (Олексій Гребенюк, Валентина Ковтун, Ірина Шіхієва) присудили крамниці, що знаходиться в селі Кам’яна Криниця Ульяновського району.
Срібло за оформлення дісталося крамниці Маловисківської райспоживспілки, а замикає трійку найсвяткових крамниць магазини Світловодського райспоживтовариства у селах Григорівка та Глинськ.
У магазині, який переміг, вважають: їх торгівельний заклад визнали найкращим не випадково, адже у своєму святковому оформленні вони намагалися бути, якомога уважними до різноманітних деталей та передати дух свята. Серед прикладів їх святкового декору – це прикрашений фасад, що включає оздоблення вікон та дверей, облаштування вітрин з актуальним товаром, оригінальна викладка, святковий одяг продавців.
Окрім того, в оформленні крамниць торгівельному персоналу вдалося продемонструвати свій креативний потенціал та дизайнерські здібності. Конусні ялинки, святкові композиції із хвої створили ульяновські продавці; оригінальну експозицію з подарунками для своїх відвідувачів підготував колектив магазину «Маркет», що на Світловодщині; виявили вміння виготовляти сніжинки в техніці орігамі працівниці торгівельного об’єкту Маловисківської райспоживспілки.
А от в додатковій номінації «Масштабність пропозицій для покупців» першість отримали Компаніївське та Гайворонське райспоживтовариства. Тут найкраще був врахований асортиментний аспект працівниками торгівлі.
Ознайомившись з надісланими матеріалами конкурсу, Голова Правління Спілки споживчих товариств Кіровоградської області Петро Петрушевський зауважив: «Приємно, що попри економічну нестабільність кооперативні організації виявили креативність та творчий хист та змогли створити святкову атмосферу і відповідний настрій у торгівельних об’єктах кооперативної мережі області».