Підтримувати власне виробництво є єдиноправильним рішенням для сучасних закладів торгівлі — Спілка споживчих товариств Кіровоградської області

Підтримувати власне виробництво є єдиноправильним рішенням для сучасних закладів торгівлі

Продукція кооперативних підприємств завжди займала особливе місце в асортименті магазинів споживчої кооперації. Йдеться про хлібобулочні та кондитерські вироби, рибну продукцію від Хлібокомбінату Бобринецького райспоживтовариства та солодку випічку виробництва торговельно-виробничого комплексу «Лідер». А останні кілька років у низці райспоживтовариств кооператори активно реалізовують напівфабрикати власного виробництва, м’ясні вироби та кулінарію. На думку, Голови Правління Спілки споживчих товариств Кіровоградської області Петра Петрушевського, це та смачна, ексклюзивна, гарантовано якісна продукція, яка стала візитівкою споживчої кооперації Кіровоградщини, адже її можна придбати лише у магазинах Coop.

– Розвиток сучасної торговельної галузі пропонує значний вибір закладів для купівлі продуктів харчування і товарів повсякденного попиту: від невеликих магазинів «біля дому» до великих та просторих супермаркетів, тож утримати свого покупця в таких конкурентних умовах надзвичайно не просто. Щоб зацікавити відвідувачів потрібно мати чітку стратегію роботи, серед її найважливіших напрямків – грамотні цінові рішення, комфортна атмосфера здійснення покупок, асортимент і розвиток власної продукції. Зокрема, поєднання виробництва і реалізації власної продукції дає змогу бути не лише на крок попереду своїх найближчих конкурентів, а й забезпечити стійкий розвиток роздрібного підприємства. Переваги від цієї роботи вже відчули кооператори Бобринецького, Долинського, Компаніївського райспоживтовариств та СТ «Онуфріївське». Посилаючись на їхній досвід, виготовленням власної продукції на базі нещодавно відкритого кафе «Simple food» розпочали у Добровеличківському райспоживтоваристві. Та, на жаль, не всі райспоживтовариства розуміють важливість цієї роботи.

Ще одним важливим напрямок діяльності є реалізація кондитерської продукції «Лідер». За словами начальника відділу роздрібної торгівлі, ресторанного господарства та платних послуг Споживспілки Олексія Гребенюка, у 2021 році обсяги реалізації кондитерських виробів під торговою маркою «Лідер» скоротилися на 26,5 % у порівнянні з аналогічним періодом 2020 року. 

– Проаналізувавши якість поданих заявок ми дійшли висновку, що, формуючи замовлення, комерційні служби не повноцінно використовують можливості виробничого підприємства. Із місяця в місяць замовлення повторюються як за асортиментом, так і кількістю. Це при тому, що асортиментний перелік кондитерського цеху сягає до 100 найменувань, – говорить Олексій Гребенюк. – Разом із тим, слід відзначити деякі позитивні зміни. Протягом минулого року розширилася географія збуту Хлібокомбінату Бобринецького райспоживтовариства. З цією продукцією добре знайомі постійні покупці магазинів Компаніївського та Устинівського райспоживтовариств. Також уже встигли оцінити смакові властивості такої продукції у  торгових закладах Кіровоградського, Добровеличкіського райспоживтовариств.

Як зазначив заступник Голови Правління Споживспілки Кіровоградської області Вячеслав Будкевич, співробітництво з хлібокомбінатом приносить відчутну користь торговельній мережі.

– По-перше, ця продукція формує ексклюзивний асортимент кооперативним крамницям; по-друге, за якістю не поступається іншим виробникам; над асортиментом постійно працюють, доповнюючи новими цікавими позиціями. Показати споживачам багатогранність випічки та кондитерки – це вже справа товарознавців та працівниць прилавка, тому її намагаються розміщувати в найбільш вигідних місцях, доступних для покупців. Скажу так, що коли хліб «розлітається» з неймовірною швидкістю, а торти, тістечка, печиво купують на замовлення ми добре розуміємо, що розвивати та підтримувати власне виробництво є єдиноправильним рішенням для сучасних закладів торгівлі.

Scroll To Top