Підсумки господарської діяльності за І півріччя були обговорені на засіданні Правління — Спілка споживчих товариств Кіровоградської області

Підсумки господарської діяльності за І півріччя були обговорені на засіданні Правління

Протягом 17-18 липня в конференц-залі Спілки споживчих товариств Кіровоградської області відбулось чергове засідання Правління. Саме з цього приводу до обласного центру з’їхалися голови правлінь районних споживчих товариств та райспоживспілки.

Основною темою для обговорення стали «Підсумки господарської діяльності за І півріччя поточного року». Під час заходу кожен присутній представив власний звіт про діяльність організації за останні 6 місяців. У виступах був зроблений глибокий аналіз показників господарсько-фінансової діяльності у всіх галузях організації, вказано на недоліки у роботі, а також заходи, які були проведені з метою її покращення.

За рейтинговою діаграмою «Динаміка роздрібного товарообороту по системі Споживспілки Кіровоградської області за І півріччя» у п’ятірку лідерів увійшли Бобринецьке, Гайворонське, Компаніївське, Кіровоградське райспоживтовариства та Маловисківська райспоживспілка. Більшість організацій Спілки споживчих товариств області характеризуються стабільними результатами діяльності та позитивною динамікою.

У межах засідання Правління обговорено також питання модернізації матеріально-технічної бази (ремонт будівель, зміна внутрішнього інтер’єру, екстер’єру, торгово-технологічного обладнання та прилеглої території до об’єкту). «На сьогоднішній день модернізація – це важливий крок у оновленні та реформуванні Cпілки, що наповнює її новими смислами», – відзначив  заступник Голови Правління Споживспілки Григорій Трикозенко. 

  

Обговорюючи реконструкцію об’єктів системи, було розглянуто питання ребрендінгу Укоопспілки. У 2012 році Укоопспілка розпочала ребрендінг, який планується завершити до 1 січня 2014 року. Тому  у районах здійснюється активне впровадження нового логобуку на об’єктах роздрібної торгівлі та ресторанного господарства. Оновлений логотип, що включає в себе добре відоме  в Західній Європі лого «Coop», прикрашає вже фасади більшості торгових мереж у Бобринецькому, Знам’янському райспоживтовариствах. Роботу з приведення магазинів та закладів ресторанного господарства до конкурентоспроможного стану з запровадженням елементів затвердженого брендбуку здійснюється керівниками Кіровоградського, Добровеличківського, Олександрівського райспоживтовариств.

 

З-поміж питань порядку денного було й обговорення програми «Центральний регіон 2015», а також проектів «Купуй Кіровоградське», «Соціальний магазин». «Залишайтеся патріотами своєї області  – наголосив на важливості підтримувати місцевих товаровиробників Голова Правління Споживспілки Петро Петрушевський.

Нагадаємо, що засідання Правління проводиться кожного місяця. У своєму завершальному слові Петро Григорович зазначив: «Такі зустрічі є важливою складовою роботи Спілки, адже вони дають можливість обговорити низку важливих питань, врахувати всі упущення у роботі та сприяють підвищенню ефективності господарювання».

Scroll To Top