Спілка споживчих товариств Кіровоградщини дбає про постійне вдосконалення вмінь та навичок працівників споживчої кооперації області. Саме тому стали традиційними семінари, де фахівці апарату управління споживспілки, райспоживтовариств та райспоживспілки демонструють свої здобутки у роботі та обмінюються досвідом, ідеями, думками з колегами.
Цього разу актова зала зібрала заступників голів правлінь з питань торгівлі, головних бухгалтерів, економістів кооперативних організацій районної ланки, а провели захід заступники Голови Правління споживспілки – В’ячеслав Будкевич та Григорій Трикозенко.
Теми обговорення характеризувалися різноплановістю та мали відношення до всіх напрямків життєдіяльності споживчої кооперації.
Зголосилися на заході виступити близько 20 доповідачів, і дійсно кожній районній організації є чим поділитися в професійному середовищі кооператорів.
Загальну характеристику діяльності організацій за 8 місяців поточного року та аналіз показників товарообігу окреслила начальник відділу економіки споживспілки Наталія Радулова. Про перебіг осучаснення закладів торгівлі та ресторанного господарства розповів начальник відділу роздрібної торгівлі, ресторанного господарства та платних послуг споживспілки Олексій Гребенюк. Найкращі темпи оновлення мають Гайворонське, Долинське, Компаніївське, Кіровоградське, Ульяновське райспоживтовариства та Маловисківська райспоживспілка. Станом на 1 липня 2014 року до конкурентноспроможного стану приведено 51% закладів торгівлі та 37% – ресторанного господарства.
Про взаємодію бухгалтерії райспоживтовариства з магазином «Маркет» та пропозиції виходу з фінансової нестабільності розповіла головний бухгалтер Ульяновського райспоживтовариства Людмила Гайда. Організації шкільних буфетів (підготовка приміщень, документації, інші вимоги, особливості роботи) присвячена доповідь голови правління Долинського райспоживтовариства Віктора Перанського. Особливу зацікавленість серед присутніх викликала доповідь Людмили Горбатюк, заступника голови правління Гайворонського райспоживтовариства, що розповіла про організацію комерційної роботи: централізоване замовлення товарів в магазини, розрахунки із постачальниками та запровадження в сільських магазинах терміналів для розрахунків кредитними картками.
Чимало виступів охоплювало питання реалізації борошняно-кондитерських виробів «Лідер», про це розповіли Володимир Тригуб, директор підприємства «Універсальна міжрайонна оптово-торгівельна база» та Людмила Шостак, заступник голови правління з питань торгівлі Маловисківської райспоживспілки, зупинившись детально на співпраці виробничого підрозділу райспоживспілки з кондитерським цехом «Лідер».
– Отримана інформація на семінарі – це шлях до професійного розвитку, розроблення та впровадження ефективних методів роботи у кооперативних організаціях та підприємствах, – відзначив заступник Голови Правління Григорій Трикозенко. – Такі заходи дозволять оптимізувати та вдосконалити діяльність бухгалтерських служб, налагодити комерційну роботу та вирішити низку робочих проблем, які у всіх нас є спільні.