У Знам’янському, Олександрівському, Світловодському, Кіровоградському, Бобринецькому та у багатьох інших районах з’явилися фірмові кооперативні крамниці, що відповідають вимогам новому брендбуку Укркоопспілки. Протягом грудня повністю оновили фасад магазинів у селах Мар’ївка та Зелене Компаніївського району. І вже в День Святого Миколая вони запрацювали у новому образі та з новорічною ялинкою у торговій залі.
В обох магазинах покупці мають вільний доступ до товарів, це дає можливість клієнту краще ознайомитися з асортиментом крамниці, а сам процес покупки здійснювати зручно та швидко. Кількість найменувань товарів у кожній з крамниць становить більше 3000 одиниць. «Ми створюємо всі умови, щоб у нашого споживача був вибір, обрати те, що йому більше до душі, зокрема хліб та хлібобулочні вироби постачаються не лише з Хлібокомбінату Бобринецького райспоживтовариства, але також і від кіровоградських виробників», – говорить голова правління Компаніївського райспоживтовариства Микола Жученко, – така вимога клієнтів, а ми в свою чергу намагаємося підлаштовуватися під їхні смаки». Товарообіг крамниць понад 100 тисяч, залежно від сезону ця цифра коливається.
Значна робота здійснена з технічного переоснащення магазинів – сучасні розрахункові центри, електронні ваги. Нове тут і торгове обладнання: холодильні шафи та морозильні ларі, власні з фірмовим логотипом «Coop», і в цьому Компаніївське райспоживтовариство можна назвати новаторами у споживчій кооперації області.
Разом із брендбуком біля магазинів з’явилися і велопарковки та дошки оголошень. Кооперативні крамниці перетворилися у своєрідний осередок сільського життя, зокрема у с. Зелене за бажанням місцевих жителів у приміщенні магазину вони отримують пенсію. Відділення пошти знаходиться неподалік крамниці, проте на відмінно від пошти у магазині затишно та комфортно у будь-яку пору року: влітку працює кондиціонер, взимку – газове опалення.
А квіткова клумба магазину у Мар’ївці перемогла у районному конкурсі на кращий квітник організований головою правління Компаніївського райспоживтовариства Миколою Жученком.
«За 2013 рік здійснена об’ємна робота по ребрендінгу торгової марки «Coop», ми намагаємося йти в ногу з часом, розвиватися, звідси і принцип нашої роботи – не стояти на місці», – говорить Голова Правління Спілки споживчих товариств Кіровоградської області Петро Петрушевський.