Поетапно у кооперативній Кіровоградщині з’являються магазини за новими брендовими стандартами та з логотипом «Coop». На черговому засіданні Правління в.о. начальника відділу роздрібної торгівлі, ресторанного господарства та платних послуг Олексій Гребенюк відмітив, що найкраще оновлення крамниць здійснюється у торговій мережі Гайворонського, Компаніївського, Ульянівського райспоживтовариств та Маловисківської райспоживспілки. І успішно курс на модернізацію реалізовують кооператори Бобринецького району, які завжди демонструють високий рівень організації торгівлі. Роботу райспоживтовариства відмітили і в Укркоопспілки під час проведення конкурсу на кращий Соор-маркет.
Починаючи з минулого року, на Бобринеччині чимало крамниць запрацювало у фірмовому стилі. До них приєднався і магазин «Партнер», що знаходиться у районному центрі. У магазині було проведено ремонтні роботи, встановлено пластикові вікна та двері, відремонтовано дах, а прилеглу територію оздобили тротуарною плиткою. Внутрішнє наповнення крамниці складає нове сучасне технологічне та холодильне обладнання.
– Площу торгового залу (75 кв. м) ми намагаємося максимально раціонально використовувати, дотримуючись правил системи викладки. Так, щоб покупцям було зручно придивитися, прицінитися та обрати необхідне, – розповідає завідуюча магазином Олена Бурякова.
І справді, «очі розбігаються» від насиченості торгових полиць, адже тут знаходиться величезне розмаїття всіх найнеобхідніших продуктів харчування. Загальна кількість продовольчих товарів перевищує 4 тисячі найменувань. Завжди тут у пошані духмяний кооперативний хліб, кондитерські вироби виробництва Хлібокомбінату Бобринецького райспоживтовариства, а зараз у літній сезон швидко реалізовується морозиво, газові напої та фрукти.
Про успіх торгової точки свідчать не лише фінансові показники, але і схвальні відгуки в адресу торгових працівників. Оксана Келя, Ольга Яновська, Наталія Брошеван, Тетяна Іванченко завжди готові надати консультацію, розповісти про будь-який товар, тож позитивна динаміка обсягу товарообороту – це їх заслуга.
Привабливість цієї крамниці полягає ще й у наступному, тут діє соціальний відділ для малозабезпечених категорій населення. До асортименту відділу належать мінімум 20 найменувань товарів, серед яких – хліб, крупи, макаронні вироби, цукор, олія, мінеральна вода з мінімальною торговою націнкою. А тому споживачі можуть тут скупитися за розумною ціною.